Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 15:55:41 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/15487 aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu 
alev, Aegviidu raudteejaam // Tallinn-Tapa 162,3-164,2 km // Lääne-Viru 
maakond, Tapa vald, Jäneda küla, Jäneda jaam // Raudteeääre // Tallinn-Tapa 
164,2-172,9 km // Lehtse alevik, Lehtse raudteejaam // Vaksali tn 1 // Läste 
küla, Lehtse raudteejaam // Tapa linn, Kauba tn 8 // Tapa raudteejaam // Uus 
tn 15 // Valve tn 5 // Tõõrakõrve küla, Tallinn-Tapa 175,0-178,7 km 
(Aegviidu-Tapa jaamavahe automaatblokeering) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Aegviidu-Tapa jaamavahe automaatblokeeringu ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27311000>  (menetlus nr: 
467469), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister